Monitorování příležitostí k link buildingu

Dokážete si představit, jaká by byla návštěvnost Vašeho webu, kdybyste na každém místě, kde by se mluvilo o relevantním tématu, byly a mohli se tak aktivně zapojit do diskuze?

Jednoduché předání doporučení vlastního webu nebo rady s aktivním podpisem mohou být efektivní cestou k získání návštěvníků, potažmo zákazníků.

Google Reader

Pokračovat ve čtení „Monitorování příležitostí k link buildingu“

Jak na Google Alerts při budování zpětných odkazů

Google Alerts je užitečnou službou, poskytovanou firmou Google registrovaným uživatelům. Přináší informace o novinkách, souvisejících s Vaší značkou/jménem či tématem, nastálých na internetu během zadaného časového období. Díky Google Alerts budete schopni vysledovat novinky v dění okolo vašich stránek a aktivně se zúčastnit diskuzí souvisejících s jejich tématem.

Google Alerts logo
Pokračovat ve čtení „Jak na Google Alerts při budování zpětných odkazů“