Jak napsat nabídku na guest blogging?

Poslední dobou se nám to v SEO tluče a hodně lidí hází špínu na druhé, tak mě napadlo, že by přispěla spíše pozitivní recenze než negativní. Nedávno jsem dostal email od Vojtěcha Žáka ze společnosti Webnode, jehož znění mě natolik potěšilo, že jsem se rozhodl jej zveřejnit na svém blogu a trochu rozebrat proč. Email měl následující znění:

Pěkný den, pane Podstavče.

 

Nedávno jsem narazil na Váš blog a se zájmem ho pročítal. Trochu mě ale překvapilo, že se nevěnujete sociálním sítím (alespoň jsem žádný článek na toto téma nenašel), které mají na SEO stránek významný vliv.

Sám pracuji ve společnosti Webnode (poskytujeme platformu pro snadnou tvorbu webových stránek). Primárně píšu články na blog, ale věnuji se i SEO a po svém boku mám spoustu profesionálů jak na optimalizaci, tak na sociální sítě. Proto jsem Vám chtěl nabídnout článek právě na téma vlivu sociálních sítí na optimalizaci.

Pokračovat ve čtení „Jak napsat nabídku na guest blogging?“